close

追夢尋記番外篇冒險奇遇記之密室41.jpg

#英文小學堂

Help KK[hɛlp] vt. 幫助

The LORD is my strength and my shield; my heart trusted in him, and I am helped: therefore my heart greatly rejoiceth; and with my song will I praise him.【Psalm 28:7】

耶和華是我的力量,是我的盾牌;我的心倚靠他,我就得到幫助;所以我的心歡樂。我要用詩歌頌讚他。【詩篇 28:7】

謝謝收看英文小學堂,我們下次再見了。

========================================

《#冒險奇遇記》〈#密室〉

「……呃……我的頭……」頭昏腦脹的 #小軒 現在渴望有人可以來幫助他,並且來解答他內心的疑問……

「我……我在哪啊?!」

(待續)

========================================

"...Uh...my head..." The dizzy #Shuan now longs for someone to #help him and answer his inner questions...

"I...where am I?!"

(To Be Continued)

arrow
arrow

    MusicPalette 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()