追夢尋記番外篇冒險奇遇記之密室45.jpg

#英文小學堂

help KK[hɛlp] vt. 幫助

 

The LORD is my strength and my shield; my heart hath trusted in him, and I am helped: therefore my heart greatly rejoiceth; and with my song will praise him.

【Psalm 28:7】

耶和華是我的力量,是我的盾牌,我心裡倚靠他,就得幫助。所以我心中歡樂,我必用詩歌頌讚他。

【詩歌 28:7】

 

謝謝收看英文小學堂,我們下次再見了。

========================================

「不行,我不能再這樣焦慮下去了!再這樣焦慮下去也是對事情沒有幫助,也有可能會錯失了能找到 #小軒 的黃金時間。所以……我要振作起來,打起精神才是,我現在就再回到剛剛那個地方,相信一定可以找到一些線索,順利找到他。」 當 #小安 發現他已經浪費了許多時間後,他對自己內心喊話,希望能夠幫助自己早日找到 #小軒。

(待續)

========================================

"No, I can't continue to be anxious like this! It won't #help things if I continue to be anxious like this, and I may miss the golden time to find #Shuan. So... I have to cheer up. I Now go back to that place, I believe I can find some clues and find him smoothly." When #Ann realized that he had wasted a lot of time, he shouted to himself, hoping to help him find #Shuan as soon as possible.

(To Be Continued)

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 MusicPalette 的頭像
    MusicPalette

    音樂調色盤(MusicPalette)的部落格

    MusicPalette 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()